Веб-квест Доба Еллінізму
Ми з вами багато чули та бачили про Еллінізм. Даний вид роботи допоможе вам краще зрозуміти життя ті дільність Греції, а також Північного Причономор'я.
Оранізація робот
1. Час проводження: 3 тижні
2. Відповіді надсилати на мою електронну почну (мої контакти), де вказується ПІП та № завдання.
3. Відповіді надсилати протягом трьох днів післявивчення теми уроку.
4. Відповіді та критерії оцінювання будуть доступні на четвертий день.
5. Позакінченню квесту ви отримаєте медалі, які стануть бонусами під час уроку узагальнення.
Правління Александр Македонський за різними джерелами
1. Чому Александра Македонського назвали Великим?
2. Яку причину ви вважаєте найголовншою у Александра на шляху до ім'я "Великий"?
http://www.rate1.com.ua/ua/nauka/1756/
3. Опрацюйте документ та дайте відповіді на запитання:
- Вкажіть вид спорту у якому Македонському найкращий?
- Що було найбільшою мрією для полководця?
«Ще хлопчиком Александр виявив велику стриманість: хоч і мав він запальну й непогамовну вдачу, але був байдужий до тілесних утіх і віддавався їм дуже помірковано. Не ганявся він за будь-якою славою й не шукав її абиде, на відміну від Філіппа, який хизувався своїм хистом красномовства і на монетах увічнював перемоги своїх колісниць на перегонах в Олімпії. Тим-то Александр, коли друзі запитали його, чи не хоче він узяти участь у змаганнях з бігу на Олімпійських іграх (а. бігав він швидко), відповів: “Так, якщо тільки моїми суперниками будуть царі”.
...Щоразу, коли приходило повідомлення про те, що Філіпп завоював якесь відоме місто або здобув велику перемогу, Александр слухав це без радості, нарікаючи: “Хлопці, мій батько встигне все захопити, так що не залишить мені з вами ніякої змоги здійснити великий і блискучий подвиг”. Він мріяв не про втіхи й багатство, а про доблесть і славу, вважаючи: що більше одержить від батька в спадщину, то менше залишиться зробити йому самому.
4. Розгляньте скульптуру та вкажіть риси, які допомогли Александру стати Великим.
5. Якою була національність великого полководця
Олександр Македонський був греком за національністю. Проте греки не хочуть визнавати існування окремої держави Македонії, в цей час македонці не визнають своєї приналежності до греків.
6. Яку роль Буцефал відіграв у житті Македонського?
http://rusemo.ru/board/bucefal_sudbonosnyj_kon_aleksandra_makedonskogo/3-1-0-1169
Скільки міст отримало назву на честь коня.
Створіть зображення коня та надайте йому риси, які ви зустрічали в різних джерелах.
7. Розкрити Східний похід Македонського за допомогою контурної карти. (сторити власнй атлас за допомогою paint)
8. Скласти історичний портрет за запитаннями на ст.. 182 та визначити, що стало головнив у станослення Македонського, як правителя.
9. Написати міні-твір на тему «Александр Македонський, як велика постать в історії»;
10. Визначити «основні риси еллінізму». В цьому допоможе друкована інформація та відео.
http://histua.com/slovnik/e/ellinizm
Утворення та розквіт Елліністичних держав
1. Порівняти розвиток Елліністичних царств та визначити, яке царство розвивалося найкраще, а яке найгірше.
http://dic.academic.ru/dic.nsf/es/46774/%D0%9F%D1%82%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B5%D0%B8
http://www.ufolog.ru/names/order/%D0%A1%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%B2%D0%BA%D0%BE
http://te.zavantag.com/docs/1183/index-57083.html?page=3
2. Пояснити залежність соціального розвитку від політичного
http://vidpo.net/de-v-interneti-mozhna-pochitati-elektronni.html
3. Показати на прикладах вплив грецької культури на елліністичні країни
http://knowledge.allbest.ru/history/3c0a65625b3bc78a4d53a89421206c27_0.html
4. Розкрити особливості економічного розвитку за допомогою карти
Північне Причорномор'я
1. Дослідити вплав грецької колонізаціїна розвиток Північного Причорномор'я
http://library.kiwix.org/wikipedia_uk_all/A/%D0%9A%D0%B0%D1%84%D0%B0.html